2015. augusztus 15., szombat

Bevezetés


Mindenkinek az életében van egy olyan pont, amikor gyökeresen megváltozik az élete, és ez ellen nem tehet semmit. Azonban amíg eljutsz addig a pontig, rengeteg kisebb változással kell szembenézned, így amikor vissza tekintesz a múltadra az a kérdés ugrik be, hogy ’Az tényleg én voltam?’, vagy ’Hogyan élhettem akkor úgy?’.

Az én életemben az első kisebb változás öt éves koromban történt. Nem fogom így gyorsan ledarálni, hogy mi történt, minden részletesen el fogok nektek mondani, mert jogotok van tudni. Úgy gondolom, hogy kellő képen meg tudjátok emészteni a most kiderülő dolgokat. Hiszek az emberekben, és az ítélő képességükben. Lehet, hogy ez fog a sírba vinni?!

A nevem Fiona Withmore, 22 éves vagyok, a szakterületem a dinoszauruszok viselkedése és egy olyan helyen dolgozok, amiről te még biztos nem hallottál. Olyan emberekkel, akik közelebb állnak a hős titulushoz, mint a normális, hétköznapi emberhez. Nap mint nap, azért küzdenek, hogy megmentsék az embereket, az őket fenyegető veszélyektől.

Én is csatlakoztam ehhez a csoporthoz, bár őszintén megvallva az én célom nem csak az emberek megvédése. Ki akarom deríteni, hogy a családomnak mi köze van ehhez az egészhez, és hogy miért vonzom (szó szerint) a bajt.

Az idegen szavak elmagyarázását, valamint a „lényeket” a Szótár oldalon találod. A szereplők folyamatosan bővülnek, amint az írással ahhoz a részhez érek, ahol felbukkannak.

4 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Mikor várható folytatás?

    Viki^^

    Ui.: Nem volt fölrakva már rész? Vagy csak rosszul emlékszem? Ha igen akkor mi lett velük?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) de volt fel rakva rész, de aztán átgondoltam, és inkább úgy csinálom, hogy egy fejezetet nem részenként rakok fel, hanem egybe, viszont ahhoz több idő kell, így úgy döntöttem, hogy minden hónap utolsó napán lesz új rész. :) úgy több időm van megírni, és nem lesz annyira összecsapott.

      Karool.

      Törlés
  2. Nagyon régen mikor a Tv-be ment imádtam és mindig néztem. Majd később próbáltam rájönni mi a címe mert az ember pár év után elfelejti erre itt egy ff róla. Köszönöm most újra nézem a sorozatot és minden résznél hű olvasód leszek el nem tudod képzelni milyen rég próbáltam emlékképekből rájönni hogy mi volt ez a sorozat szóval köszönöm köszönöm. :) Ui: Bocsi a sok szövegért és király blog csak így tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a legelején sokáig én is így voltam vele, aztán mikor végre megtaláltam eszembe jutott, hogy ebből tök jól lehetne írni egy FF-et :D és itt van. :D Köszönöm szépen. :)

      Törlés